تصویر
در دوره آموزش ارز دیجیتال در مجتمع آموزشی گیلار، کارآموزان با مفاهیم اصلی بازار ارز دیجیتال، نحوه استفاده از کیف پول، آشنایی با بهترین صرافی های داخلی services educational educational
ارسال شده توسط : آموزشگاه گیلار
همه آگهی های این کاربر
09118289005
قیمت : تماس بگیرید
ارسال شده توسط : آموزشگاه گیلار
تلفن: 09118289005
پرسش از آگهی دهنده
پرسش
نام
پست الکترونیک
پرسش خصوصی
ارسال ارسال شد
قیمت
تماس بگیرید (درخواست قیمت)
در دوره آموزش ارز دیجیتال در مجتمع آموزشی گیلار، کارآموزان با مفاهیم اصلی بازار ارز دیجیتال، نحوه استفاده از کیف پول، آشنایی با بهترین صرافی های داخلی و نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال آشنا می شوند.

همچنین در این دوره روش های کسب درآمد ارزهای دیجیتال، تکنیکال مقدماتی و پیشرفته، فاندامنتال پیشرفته به طور جامع آموزش داده می شود.

خرید و فروش ارز دیجیتال مهارت مهمی ست که در این دوره به صورت حرفه ای توسط اساتید با تجربه که سابقه درخشانی در زمینه آموزش دارند و همچنین معامله گران حرفه ای هستند آموزش داده می شود.

یکی از مهارتهای کاربردی این دوره آموزش ترید ارزهای دیجیتال با اصول علمی و زیر نظر مربی توانمند به عنوان راهنما و کوچ است.

با یادگیری اصول و فنون معامله گری ارز دیجیتال و فارکس در مجتمع آموزشی گیلار، قبل از پایان دوره آموزشی ارز دیجیتال با سودی که از طریق معاملات می کنید پولی را که برای یادگیری پرداخت کرده اید به دست می آورید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزش ارز دیجیتال در رشت می توانید به سایت مجتمع آموزشی گیلار مراجعه نمایید و یا با شماره موبایل آموزشگاه گیلار تماس بگیرید.
ارسال به ایمیل : شماره ذخیره شده برای عضویت در ایمیل
ارسال به ایمیل جدید
ایمیل فقط یک ماه آگهی‌های مرتبط را برای من ارسال کن
ثبت ثبت شد
ایمیل فرستنده
ایمیل گیرنده
پیغام
ثبت ثبت شد
توضیحات بیشتر
ثبت ثبت شد
ارسال به شماره : شماره ذخیره شده برای ارسال پیامک
ارسال به شماره جدید
شماره خود را وارد کنید
+98
ثبت ثبت شد

آگهی های مرتبط (آگهی های من اینجا!)

آیا می‌خواهید اینجا قرار بگیرید
عزیز، درود!
انتخاب شهر
همه گروه‌ها
همه گروه‌ها
استخدام
املاک
بخش ویژه دانشجویان
تور
خدمات
خرید و فروش کالا
دیجیتال
صنعت
ماشین و خودرو